Forside » Vilkår og Betingelser

Luxury Casino Betingelser

Vilkår og betingelser for Casino
  1. Generelt
    1. Aftale om vilkår for brug af webstedet
      1. Bortset fra download af én kopi af softwaren til én computer til din personlige, ikke-kommercielle hjemmebrug må du ikke reproducere, plagiere, distribuere, anvende eller vise webstedets software uden først at indhente skriftlig tilladelse fra Luxury Casino.
      2. Materialer må ikke bruges på nogen uautoriseret måde
      3. VED BRUG AF DETTE WEBSTED OG SOFTWARE FRA DETTE WEBSTED GIVER DU DIT SAMTYKKE TIL DISSE VILKÅR I DENNE AFTALE.
    2. Denne side beskriver vilkår og betingelser, som gælder for alle midler og indsatser accepteret af os på www.luxurycasino.dk ("webstedet") og på ethvert websted drevet af Luxury Casino.
    3. Det er spillerens ansvar at være klar over vilkårene, som betalingerne accepteres under. Det er samtidig spillerens ansvar at være informeret om eventuelle ændringer.
    4. Luxury Casino anser disse vilkår for at være korrekte og rimelige. Hvis spillerne har behov for råd angående vilkårene eller andre dele af vores service, kan de kontakte Casino Support-centeret.
    5. Ved at registrere sig indgår spilleren en kontrakt med casinoet og erklærer at have læst, forstået og accepteret at overholde alle regler, vilkår og betingelser angivet på webstedet af Luxury Casino. Vi anbefaler, at alle spillere udskriver (eller gemmer i en fil) alle transaktioner, spilleregler, annulleringspolitikker og udbetalingspolitikker.
    6. Vi forbeholder os ret til at rapportere enhver kriminel eller mistænkelig aktivitet hos Luxury Casino.
    7. Luxury Casino forbeholder sig ret til at nægte enhver person adgang til casinoet. Luxury Casino forbeholder sig også ret til at tilbageholde enhver hævning, som de har mistanke om er forbundet med ulovlig aktivitet.
    8. Hvis spillere overfører pengebeløb til andre spilleres bank institutter/eWallets, eller hvis flere spillere anvender en fælles konto/eWallet til pengeoverførsler til og fra casinoet, da vil disse konti blive undersøgt for mulig svig. Luxury Casino forbeholder sig rettigheden til at ugyldiggøre gevinster på konti associeret med svig og bedrageri.
    9. Luxury Casino forbeholder sig retten til at revidere eller fjerne enhver del af vilkår og betingelser efter eget skøn til enhver tid og uden forudgående varsel. Spillerne bør periodisk besøge denne side for ændringer.
  2. Definitioner og sprogbrug i vilkår og betingelser for casinoet
    1. Casinoets vilkår og betingelser kan være offentliggjort på dette websted på flere forskellige sprog. Det er udelukkende den danske version, som danner grundlag for kontrakten mellem dig som spiller og casinoet. Oversættelser til andre sprog leveres i god tro.
    2. Almindeligt brugt terminologi har en standarddefinition som angivet nedenfor, medmindre andet er angivet;
      1. Spiller/du/dig henviser til den person der har indgår i et aftale forhold med casinoet, og hvis navn bruges ved registreringen af en konto hos casinoet.
      2. Casino henviser til Luxury Casino og alle dets selskaber.
      3. Real Casino Account/casinokonto/spillerkonto skal betyde den konto en spiller tildeles, når denne registrer sig for at spille om penge.
      4. Casinokontoen består af en pengekonto, hvor spilleren indbetalte midler indsættes, samt en bonuskonto, hvor eventuelle bonusser vil blive indsat.
      5. Casino Reward konto henviser til den konto en spiller tildeles, når denne registrer til til at spille for sjov.
  3. Om Casinoet
    1. Luxury Casino har licens hos den danske spillemyndighed med licensnummer 16-1066734.
    2. Spillemyndighedens hjemmeside kan findes her.
    3. Luxury Casino danske licens er udelukkende gyldig i Danmark.
    4. Hjemmesiden er drevet og ejet af Apollo Entertainment Limited (C45483), som er et firma fra Malta, der har adressen: Villa Seminia, 8 Sir Temi Zammit Avenue, Ta'Xbiex, Malta.
  4. Deltagelse
    1. Kasinoet accepterer ikke registrering eller spilaktivitet fra personer under 18 år.
    2. Vi forbeholder os ret til at foretage kontrol (elektronisk eller anden) og/eller anmode om gyldig dokumentation til enhver tid, for at kontrollere identiteten af vores spillere.
    3. Spilleren accepterer eneansvar for deres spilaktivitet på kasinoet, herunder lovligheden af online spil i deres land/lovpligtige bopæl eller placering. Tilgængeligheden af vores tjenester har ikke til hensigt at gøre det muligt for spilleren at være i strid med gældende lovgivning eller regler forbundet med online spil.
    4. Vi er ikke ansvarlige for enhver overtrædelse af eventuelle lokale, nationale, føderale, statslige eller andre love, der måtte opstå som følge af spillerens spilaktivitet på kasinoet.
    5. Spilleren accepterer, at vi har ubegrænset ret til at tilbageholde betalinger til spiller, i tilfælde af anfægtede midler, uanset om disse midler er indbetalinger, refunderinger, bonusser, gratis penge, kasinokreditter, udbetalinger eller lignende, hvis spilleren er under 18 år eller spillerens spilaktivitet strider mod deres lokale lovgivning.
  5. Spillerens casinokonto
    1. Alle oplysninger, som angives ved registrering, SKAL være nøjagtige og fuldstændige i alle henseender. Luxury Casino forbeholder sig ret til at bekræfte en spillers adresse ved at sende et adressebekræftelsesbrev med posten til kunden. Al korrespondance vil være diskret, uden henvisning til Luxury Casino på konvolutten. Når sådan korrespondance er påbegyndt, bliver ingen hævningsanmodninger udført, indtil korrespondancen er blevet tilbagesendt og godkendt af Luxury Casino. Luxury Casino forbeholder sig dog ret til at påbegynde bekræftelsesprocessen ved at kontakte spilleren via e-mail.
    2. Ved registrering accepterer spillerne at handle udelukkende på egne vegne. Spillerne skal fastsætte grænser for deres eget spil og garanterer over for casinoet, at deres spil står i fornuftigt forhold til deres økonomiske formåen. Spillere må kun åbne og føre én konto hos Luxury Casino. Er en spiller tilknyttet mere end én konto, vil casinoet spærre disse konti, indtil alle kontodetaljer og -saldi (som tilhører den samme spiller) er konsolideret. Når dette er sket, lukkes alle andre konti, så kun én konto er aktiv.
    3. Spillerne skal sørge for, at deres registreringsdetaljer er opdaterede. Support-centeret skal have besked om ændringer i adresse, e-mail, telefonnummer eller anden kontaktinformation eller personlige oplysninger.
    4. Luxury Casino lader alle spillere vælge en adgangskode, der skal holdes fortroligt. Du bør sikre fortroligheden af disse oplysninger, da enhver handling, der gennemføres gennem spillerens konto, vil blive anset for gyldig, hvis brugernavn og adgangskode er indtastet korrekt. Hvis nogen får adgang til din konto, er du alene ansvarlig for deres handlinger, uanset om du har givet samtykke til deres adgang eller ej, og dermed holder du os skadesfri i forhold til alle omkostninger, krav, udgifter og skader, der opstod under brugen af og adgangen til din konto eller en anden konto under Casino Rewards casinogruppen. Hvis du mister eller glemmer dit brugernavn/din adgangskode, eller du frygter, at en tredjepart kender dem, så kontakt os straks, så du kan modtage nye sikkerhedsoplysninger.
    5. Alle ansøgere får tilsendt en e-mail til den registrerede e-mail-adresse til brug for kontoaktiveringen. Alle konti skal aktiveres gennem denne e-mail. Luxury Casino forbeholder sig ret til at annullere al aktivitet på kontoen, indtil kontodetaljerne er bekræftede. Hvis spilleren før har afmeldt registrering hos et casino under Casino-point, skal Casino Support-centeret kontaktes.
    6. Alle kundetilbud er begrænsede til én pr. person, familie, husstandsadresse, e-mail-adresse, telefonnummer, betalingskort og delt computer, f.eks. på skole, offentligt bibliotek eller arbejdssted. Vi forbeholder os ret til at tilbagetrække tilgængeligheden af ethvert tilbud eller andre tilbud til spillere eller grupper af spillere.
    7. Luxury Casino accepterer intet ansvar for skader eller tab, som anses for eller påstås at være sket i forbindelse med webstedet eller dets indhold, herunder, men ikke begrænset til, forsinkelser eller afbrydelser af drift eller transmission, tab eller beskadigelse af data, kommunikation eller linjefejl, enhver form for misbrug af webstedet eller dets indhold eller nogen indholdsmæssige fejl eller undladelser. Luxury Casino forbeholder sig ret til at lukke eller spærre en spillers konto.
    8. Luxury Casino vil ikke misbruge forholdet til spilleren med uautoriseret aktivitet på spillerens computersystem.
    9. Konto-inaktivitet
      1. Hvis spillerens casinokonto ikke viser nogen aktivitet efter 90 dage, anses den for at være inaktiv.
      2. I dette tilfælde vil Luxury Casino for at reducere risikoen for tyveri og misbrug af midler, fjerne alle resterende midler til sikker opbevaring. Disse midler vil ved anmodning blive returneret til spillerens casinokonto, hvis spilleren besvarer et par hurtige sikkerhedsspørgsmål korrekt.
      3. Hvis et spil er uafsluttet efter 90 dage, vil indsatserne blive returneret til casinokontoen.
      4. Hvis en spillers konto er suspenderet, eller en spiller anmoder om selvudelukkelse, vil alle resterende midler på kontoen blive tilbageført til spilleren inden for 5 dage, hvor det er muligt. Skulle der være nogen mistænkelig eller svigagtig aktivitet forbundet med kontoen, vil pengene blive tilbageholdt, indtil undersøgelserne er afsluttet.
    10. Overførsler mellem konti
      1. Overførsler af midler mellem individuelle konti er strengt forbudt.
    11. Kontospærring/lukning
      1. Luxury Casino forbeholder sig ret til at lukke eller spærre en spillers konto efter eget skøn.
    12. En casinokonto lukkes ved henvendelse til Casino Support-centeret.
  6. Betalingsoplysninger/hævninger
    1. Hvis kreditkort/betalingskort, eWallet eller finansiel konto, der bruges til at indbetale og/eller udbetale, ikke er i navnet på personen registreret til kasinokontoen, forbeholder kasinoet sig ret til at suspendere kasinokontoen eller forhindre yderligere aktivitet på kortet, eWallet eller finansiel konto. Det sker indtil kasinoet er overbevist om, at passende tilladelse er givet af kortindehaveren eller indehaveren af den finansielle konto for kortet, eWallet eller finansiel konto, der bruges. Hvis en transaktion med held behandles ved hjælp af 3D Secure-godkendelse, kan kortholders tilladelse antages. Gevinster kan bortfalde, hvis godkendelse af korrekt kortholder eller indehaver af finansiel konto ikke modtages før indbetaling.
    2. Det er kortholderens ansvar at kende lovgivningen om online spil i opholdslandet.
    3. Enhver hævning, som foretages via bank eller check, kan kun foretages i det navn, som blev brugt ved registrering på webstedet, og hvis et betalingskort er blevet brugt til at indbetale midler, skal navnet svare til det navn, som er registreret på kortet.
    4. Opdatering eller tilføjelse af yderligere betalingsoplysninger kan kun foretages inden for Casino-softwaren eller ved at kontakte kundeservice.
    5. Kun én foretrukken betalingsmetode må være aktiv ad gangen.
    6. For alle hævninger opkræves de gebyrer, som er angivet i nedenstående afsnit om vilkår og betingelser for bank og hævning.
    7. Grundet regulativer for e-handel og online spil og krav fra Financial Action Task Force (FATF) forbeholder Luxury Casino sig retten til at udføre en sikkerhedsundersøgelse og kan kræve, at du fremlægger sådanne sikkerhedsdokumenter, som casinoet anser for at være nødvendige for at opretholde vores høje niveau for kundebeskyttelse og -sikkerhed. Hvis sådanne sikkerhedsanmodninger ikke efterkommes, forbeholder Luxury Casino sig retten til at annullere alle gevinster på din konto og/eller begrænse yderligere indkøb og hævninger og/eller låse kontoen.
    8. Spillere kan kun registrere en konto til enten euro, britiske pund, canadiske eller amerikanske dollars, og kontoens valuta kan ikke ændres, når din konto først er registreret. Hvis den finansielle konto, som du bruger til indbetaling af midler, eller overfører penge til, er i en anden valuta end din casinokonto, vil der blive pålagt en vekselgebyr på transaktionen af din kontoudbyder. Casinoet er ikke ansvarligt for disse vekselgebyrer og påtager sit intet ansvar for noget tab opstået som følge af ufordelagtige vekselkurser. Hvis du overfører penge til en dansk bankkonto, så vil casinoet konvertere din hævning til danske kroner i henhold til den gældende gennemsnitlige kurs samme dag, indhentet fra feeds med valutakurser.
    9. Spillere kan kun registrere en konto til enten euro, britiske pund, canadiske eller amerikanske dollars, og kontoens valuta kan ikke ændres, når din konto først er registreret. Hvis den finansielle konto, som du bruger til indbetaling af midler, eller hæver penge til, er i en anden valuta end din kasinokonto, vil der blive pålagt en vekslegebyr på transaktionen af din kontoudbyder. Kasinoet er ikke ansvarligt for disse vekslegebyrer og påtager sit intet ansvar for noget tab opstået som følge af ufordelagtige vekslingskurser. Hvis du hæver penge til en dansk bankkonto, så vil kasinoet konvertere din hævning til danske kroner i henhold til gældende gennemsnitlige kurs samme dag, indhentet fra feeds med valutakurser.
    10. Ingen kontante midler vil blive stillet til rådighed på kredit for spillere til brug for spil.
  7. Godkendelsesprocedure
    1. Luxury Casino forbeholder sig ret til at anmode spillerne om dokumentation efter indbetalinger foretaget med betalingskort og/eller før udførelse af en hævning. Dette omfatter, men er ikke begrænset til:
      1. En kopi af det relevante kort der viser kortholderens navn, eller bevis for den brugte indbetalingsmetode (hvis muligt).
      2. En kopi af billedlegitimation; som et Pas, Kørekort eller et officielt ID kort.
      3. Dokumenter der bekræfter bopæl, som f.eks et kontoudtog eller en elregning, dog ikke ældre end 3 måneder.
    2. Midler skal hæves med den samme metode, som blev brugt til indbetaling, op til det indbetalte beløb. Bemærk, at en kontoholders hævning kan være udsat for en mindre forsinkelse grundet vores identifikationsbekræftelsesproces.
  8. Politik for behandling af personlige oplysninger
    1. Optagelse af kommunikation
      For at forbedre vores tjenester og beskytte vores spillere, optager vi af sikkerhedsårsager alle telefonopkald.
    2. Indsamling af Personlige Informationer
      Informationer der bliver indsamlet og gemt for bearbejdning inkluderer:
      1. Informationer der identificerer dig, som dit navn, adresse, fødselsdato og køn;
      2. Din email adresse;
      3. Dit telefon nummer.
    3. Behandling af personlige oplysninger
      Alle personlige oplysninger om en kontoindehaver og/eller registreret person er:
      1. Behandlet i overensstemmelse med den pågældende kontoindehavers rettigheder
      2. Udelukkende indhentet til et specifikt og lovligt formål
      3. Opbevaret på en forsvarlig måde
      4. Brugt til markedsføringsformål i det omfang, du har givet dit samtykke til
    4. Offentliggørelse af oplysninger
      1. Luxury Casino vil instruere og autorisere kreditinstituttet, hvor spillerens konto er, til at offentliggøre oplysninger, som en offentlig myndighed har anmodet om i forbindelse med en spillerens konto.
      2. Luxury Casino vil offentliggøre personlige data, hvis en offentlig myndighed anmoder herom og/eller dette kræves af en lovmæssig bestemmelse. Til afsløring af svindel og til kontrolformål samtykker spilleren i at Luxury Casino har ret til at overføre dine personlige data til tredjepart, inkl. såkaldte AVS-serviceudbydere og andre partnere.
      3. Derudover forbeholder Luxury Casino sig retten til at oplyse personlige data til relevante modtagere, når Luxury Casino har rimelig mistanke om uregelmæssigheder, der involverer spillerens casinokonto.
    5. Kundeforhold (CRM) og markedsføringsmaterialer
      Luxury Casino forbeholder sig retten til at behandle personlige data til CRM-formål. Ved tilmelding af nye casinokonti vil alle brugere modtage en e-mail som velkomst, der indeholder et bekræftelseslink. Ved at klikke på dette link accepterer brugeren, at de gerne vil modtage fortsatte tilbud fra casinoet.
    6. Rettelse af forkerte kontooplysninger
      Spilleren har ret til at få adgang til sine egne personlige data og/eller har ret til at rette og/eller slette forkerte og/eller upassende data.
    7. Cookies/Active X
      Luxury Casino bruger cookies og Active X-komponenter til (men er ikke begrænset til) følgende formål:
      1. Til at identificere spillerens foretrukne sprog, så det automatisk vælges, når spilleren vender tilbage til Luxury Casino.
      2. Til analyse af trafik på Luxury Casinos websted, hvilket gør det nemmere for os at foretage forbedringer.
      3. Til udbydelse af spil (som f.eks. flash casino).
    8. Luxury Casino garanterer:
      1. At vi aldrig vil sælge, udlevere eller på anden måde videregive dine personlige eller virksomhedsmæssige oplysninger til andre personer eller virksomheder.
      2. At vi kun vil bruge dine personlige oplysninger til at give dig oplysninger eller materialer, hvis du beder om det.
    9. Casino Rewards-koncernen støtter ikke spam. Kun registrerede spilere eller gæstespillere, som har valgt at klikke på knappen "Tilvælg" i kampagner, eller som har indtastet deres e-mail-adresse i en konkurrence med gaver, placeres på vores e-mail-lister. Ønsker du at afmelde dig fra vores mailingliste, så klik her:

      http://cr.crnewsletter.com/main/unsub.asp

      En Note Til Internationale Brugere. Venligts vær opmærksom på at al information vi samler vil blive overført, behandlet og opbevaret ved en oversøisk lokation. Data beskyttelses loven vil muligvis være anderledes end dem der er på plads i dit land, og din personlige informationer kan blive udsat for anmodninger om adgang fra forskellige myndigheder, domstole eller retshåndhævelse i de respektive lande. Ved at bruge vores tjenester og levere os en hver type information, accepterer du denne overførsel, behandling og opbevaring af dine informationer ved en oversøisk lokation.

  9. Brug af robotter og ulovligt software
    1. Brug og misbrug af skadeligt software og bugs i spilsoftware på casinoplatformen er ulovlig. I det usandsynlige tilfælde, at en bug opdages i spilsoftwaren, skal spilleren informere Luxury Casino herom øjeblikkeligt.
    2. Luxury Casino vil tage de nødvendige forholdsregler i tilfælde af brug og/eller misbrug af skadeligt software og bugs fra en spiller, som f.eks. blokering af en spillerkonto, indfrysning af midler og efterfølgende retsforfølgning.
    3. Brugen af software til at påvirke eller ændre resultatet af ethvert spil i Poker eller Casino til økonomisk vinding er strengt forbudt, og midler, der er opnået på denne måde, fratrækkes spillerens indestående.
    4. Brug af en Virtuel Maskine er også at betragte som et forsætligt forsøg på at manipulere spillet og/eller bedrage casinoet. Alle økonomiske gevinster vundet under disse forhold vil blive konfiskeret.
  10. Afbrydelser i spil
    1. Luxury Casino er ikke ansvarlig for downtime, serverforstyrrelser, lagging eller andre tekniske eller politiske forstyrrelser af spil. Evt. refundering sker udelukkende efter casinoledelsens skøn.
    2. Luxury Casino accepterer intet ansvar for skader eller tab, som anses for eller påstås at være sket i forbindelse med webstedet eller dets indhold, herunder, men ikke begrænset til, forsinkelser eller afbrydelser af drift eller transmission, tab eller beskadigelse af data, kommunikation eller linjefejl, enhver form for misbrug af webstedet eller dets indhold eller nogen indholdsmæssige fejl eller undladelser.
    3. I tilfælde af system- eller kommunikationsfejl forbundet med generering af tilfældige tal, indsatsforlis eller andre produktelementer, er vi ikke ansvarlige over for spilleren for eventuelle fejl af denne type, og vi forbeholder os ret til at annullere enhver spilindsats.
    4. I tilfælde af en systemfejl på casinoet annulleres alle indsatser.
    5. Når en tydelig fejl, fejltagelse eller systemfejl resulterer i forkerte odds, linjer eller handicap ved indsats, annulleres indsatsen eller en del af indsatsen, hvis der er tale om flere indsatser på flere spil.
    6. Vi forbeholder os ret til at afvise eller begrænse enhver indsats efter eget skøn af enhver årsag. I tilfælde, hvor en indsats skønnes eller afgøres af os at være ugyldig, bliver enhver sum, som fratrækkes din konto i forbindelse med denne indsats, krediteret din konto. Indsatser er kun gyldige, hvis de accepteres af vores server og er underlagt disse vilkår og betingelser. Indtil accept er opnået, er vi ikke bundet af nogen kommunikation fra spilleren, og alle oplysninger, som er vist på dette websted, udgør udelukkende en invitation til at spille. Fejl (om det er på webstedet eller i dit udstyr) ugyldiggør alle betalinger og spil. Hvis vi beslutter at frafalde en regel på grund af fairplay over for dig, gælder det kun den pågældende situation og skal ikke opfattes som generel praksis fremover.
    7. Luxury Casino forbeholder sig retten til at annullere alle gevinster, som er opnået som resultat af fejl på hardware/software. Spillere, som misbruger sådanne fejl, vil få deres konto lukket, og ethvert indestående eller gevinster går tabt. I tilfælde af en systemfejl på casinoet annulleres alle indsatser.
    8. Hvis du forlader et spil, mens der stadig er penge i spillet, vil du have op til 90 dage til at gennemføre spillet. Du vil blive mindet om dette via en dialogboks, hver gang du logger ind på casinoet. Hvis du stadig ikke har gennemført spillet efter 90 dage, vil alle resterende midler i spillet blive fjernet og overført til Luxury Casino.
  11. Tilbudstilgængelighed
    1. Tilbud og bonusser reguleres af kampagnens vilkår og betingelser og vilkår og betingelser for bonuskonti.
    2. Alle tilbud fra Luxury Casino er beregnet til fritidsspillere, og Luxury Casino kan beslutte efter eget skøn at begrænse kunders berettigelse til deltagelse i enhver kampagne.
  12. Udbetaling af gevinster
    1. Gevinster tilføjes i den valgte valuta til kontosaldoen på spillerens konto. Ønsker spilleren at hæve noget af eller hele saldoen, kan spilleren vælge, hvor meget der ønskes udbetalt.
    2. Det mindste beløb, som kan hæves, er €100, ekskl. betalinger til Fedex/kurér og DBT, som er €200. Hvis der er betænkeligheder eller spørgsmål angående udbetaling af gevinster, kan Casino Support-centeret kontaktes.
  13. Ansvarligt spil
    1. Spil skal være sjovt, men kan være vanedannende. Vi opfordrer til ansvarligt spil ved at:
      1. Muliggøre blokering/suspension af konti efter anmodning.
      2. Du kan kontakte en af vores Support-centers repræsentanter eller klikke igennem til et af linkene på siden Ansvarligt spil.
    2. Casinoets selvudelukkelsespolitik angiver at: En spiller kan til enhver tid anmode om, at hans eller hendes casinokonto lukkes på grund af spilproblemer. Casinokontoen vil blive lukket omgående. Kontoen vil forblive lukket i det af spilleren anviste tidsrum, men Luxury Casino forbeholder sig ret til lukke casinokontoen permanent, hvis Luxury Casino skønner, at det er uklogt eller usundt at genåbne casinokontoen. For mere information henvend dig til vores Ansvarlig gambling side.
  14. Støtte, uenigheder og klager
    1. Vores kundeservice er altid tilgængelig, hvis du har spørgsmål, brug for råd eller oplever problemer i kasinoet.
    2. Din spillerkontos nuværende balance og transaktionshistorik er til hver en tid tilgængelig. Skulle der opstå krav eller uoverensstemmelser i forbindelse med tidligere eller nuværende transaktioner, gør følgende klageprocedure sig gældene:
      1. Hvis du får brug for at klage, er det første du skal gøre at tage kontakt til vores kundeservice.
      2. Såfremt din klage ikke er blevet løst ved henvendelsen til vores kundeservice, er næste trin at sende en officiel klage til vores klageafdeling på complaints@crhelpdesk.com. En klage skal indeholde information om din identitet herunder navn, adresse og CPR-nummer samt begrundelse for det påklagede forhold, idet klagen ellers kan afvises. Vi bestræber os på at besvare klagen inden for 5 dage. Er klagen ikke er afgjort inden for 14 dage efter at den er modtaget i klageafdelingen, vil du få nærmere besked om, hvornår du kan forvente en afgørelse.
      3. Hvis du fortsat er utilfreds efter at vores klageafdeling har truffet en afgørelse i din sag, kan du som forbruger rette henvendelse til Center for Klageløsning som alternativt tvistløsningsorgan, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Deres kontaktoplysninger er som følger: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.kfst.dk. Du kan også kontakte Europa-Kommissionens ODR Platform for bistand ved tvistløsning.
      4. Nærmere information om vores klageprocedure og tvistløsning kan findes på vores Ærligt Spil side.
  15. Finansiel institution
    1. Luxury Casino er ikke en finansiel institution, og enhver indbetaling til spillerens konto giver ikke renter på indbetalingen under nogen omstændigheder.
    2. Luxury Casino tilbyder ikke spillere rådgivning i forbindelse med skatte- og/eller juridiske forhold.
    3. Spillere, som ønsker at indhente rådgivning i forbindelse med skat og juridiske forhold rådes til at kontakte relevante rådgivere og/eller myndigheder i den jurisdiktion, hvor de er bosat og/elleropholder sig.
    4. Det er på det strengeste forbudt for spillere at bruge Luxury Casino og dets system til at fremme valutahandel gennem valutavekslingstransaktioner. Hvor Luxury Casino skønner, at en spiller forsætligt har brugt det førnævnte system til økonomisk vinding gennem valutahandel, går enhver vinding tabt og fratrækkes spillerens saldo uden varsel eller meddelelse herom.



Vilkår og betingelser for tilmeldingstilbud

Reklamekampagne for Indskudsbonus

  1. For at være berettiget til dette tilbud skal spilleren have oprettet en førstegangs-Real Casino Account hos casinoet.
  2. Alle bonusbeløb vil blive krediteret som points på spillerens bonuskonto.
  3. Enhver indbetaling til Luxury Casino betragtes som værende et individuelt indskud for så vidt angår denne reklamekampagne. Det samlede beløb af efterfølgende indbetalinger kan ikke opfylde kravene vedrørende tilmeldingsbonussen. Derfor vil de første fem (5) individuelle indskud UDELUKKENDE afgøre de bonusbeløb, der tildeles i forbindelse med denne reklamekampagne.
  4. Din bonus kan indløses på betingelse af, at ethvert gennemspilningskrav er blevet overholdt.
  5. Bonusbeløb, der krediteres på en spillers bonuskonto, skal spilles igennem 60 gange, før bonussen vil blive overført til pengekontoen, hvorefter beløbet kan hæves.
  6. Spilleren indvilliger i at overholde alle gennemspilningskrav for bonusser/gevinster.
  7. Gennemspilningskrav vil gælde fra det øjeblik, et bonusbeløb bliver tilført bonuskontoen.
  8. Kun spillere med en registreret adresse i Storbritannien kan spille med britiske pund. Luxury Casino forbeholder sig rettigheden til at tilbageholde bonusser, som udløses af et depositum foretaget med enhver valuta, som er i strid med denne betingelse.
  9. Dette tilbud skal indløses ved at foretage en første indsætning indenfor 7 dage, hvorefter Luxury Casino forbeholder sig alle rettigheder til at ændre tilbuddet.
  10. Denne kampagne er ikke tilgængelig for spillere fra visse lande. Lande, der ikke er berettigede, omfatter, men er ikke begrænset til, Polen og Ungarn.

Spilleren accepterer ud over vilkårene ovenfor også at være bundet af de generelle vilkår og betingelser for kampagner og de generelle vilkår og betingelser for casinoet.

Generelle vilkår og betingelser for kampagner
  1. Enhver kampagne kan kun bruges én gang pr. person, husstand, familie, husstandsadresse, e-mail-adresse, betalingskortnummer eller delt computermiljø som f.eks. et bibliotek, arbejdssted, studenterforening, universitet eller skole.
  2. Medmindre det er særligt angivet kan to kampagner ikke bruges sammen, og kampagner gælder kun indbetalinger og indsatser på Luxury Casino software-download.
  3. Vi bestræber os på at kreditere spillerens konto med alle kampagnepoint inden for een hverdag. Kampagner, der er optjent over en tidsperiode som f.eks. en weekend eller månedlige bonusser tildeles inden for een hverdag efter afslutningen af den tidsperiode, dvs. mandagen efter weekenden eller på den første hverdag i den efterfølgende måned.
  4. For at undgå forvirring angående kampagner og alle gevinster, der er overført Real Casino Account’en, samtykker spilleren til at overholde de følgende krav:
    1. Spilleren kan til enhver tid hæve sine egne indbetalinger. Såfremt spilleren foretager en hævning imens der verserer et gennemspilningskrav for en bonus, der er indsat på spillerens bonuskonto, vil denne bonus imidlertid bortfalde.
    2. Bonusser, som er krediteret en spillers bonuskonto, skal gennemspilles 60 gange, før de kan udbetales.
    3. Forskellige typer af spil kan bidrage med forskellige procentandele (bidragsprocenter)af indsatsen (op til 100 %) i forhold til gennemspilningskravet.
    4. Bidragsprocenterne er som følger:
      1. Spillemaskiner og Parlor Games bidrager med 100 % til gennemspilningskravet.
      2. Table Poker, Casino War og Sic Bo bidrager med 50 % til gennemspilningskravet.
      3. Alle Blackjack, bortset fra Classic Blackjack, Craps og Baccarat, bidrager med 10 % til gennemspilningskravet.
      4. Alle Video Poker, bortset fra All Aces Video Poker,Caribbean Draw Poker, Texas Hold'em Bonus Poker Gold, Triple Action Hold'em Bonus Poker Gold, Classic Blackjack og alle Roulettes bidrager med 2 % til gennemspilningskravet.
      5. All Aces Video Poker bidrager ikke til gennemspilningskravet.
  5. Dobbeltop på ethvert spil hos Luxury Casino bidrager ikke til opfyldelse af gennemspilningskravet. All Aces Video Poker - bemærk, at dette spil ikke tæller som gennemspilningskrav, og der optjenes ingen loyalitetspoint ved spil.
  6. Casino Rewards forbeholder sig ret til at afvise en kampagnebonus uanset årsag, herunder, men ikke begrænset til, spillermisbrug.
  7. For at en spiller kan modtage en bonus ved at henvise en ven, skal den henviste spiller indbetale €100 eller mere og have satset €1000, for at spilleren, som henviste, kan modtage bonussen. Den henviste spiller skal først opfylde alle vilkår og betingelser for kampagner, også dem, som vedrører tilmeldingsbonussen, og anvende dem korrekt for at være berettiget til at hæve bonussen.
  8. Hvis spilleren ikke har foretaget en indbetaling ved dette casino eller et andet casino, som er medlem af Casino Rewards, må spilleren ikke indløse mere end én tilmeldingsbonus i Casino Rewards-netværket, uanset om det enkelte casino tilbyder tilmeldingsbonussen.
  9. Hvis Luxury Casino mener, at en spiller har misbrugt en casinokonto til udnyttelse af kampagnetilbud uden at vise nogen grad af risiko med egne beløb eller alvorlig hensigt om at spille, kan indløsningen af sådanne kampagnetilbud, herunder, men ikke begrænset til, tilmeldingsbonusser, blive indstillet, indtil spilleren viser en spilhistorik, hvor risiko ved brug af personlige beløb periodisk vises hos casinoet.
  10. Hvis kreditkort/betalingskort, eWallet eller finansiel konto, der bruges til at indbetale for at modtage tilmeldingsbonusser ikke er i navnet på personen registreret til Luxury Casino kontoen, forbeholder kasinoet sig retten til at annullere alle gevinster. Forsøg på at inddrage eventuelle tilknyttede gevinster fra tilmeldingsbonusser ved hjælp af kreditkort/betalingskort, eWallet eller finansiel konto i et andet navn end indehaveren af kasinokontoen kan også føre til at gevinster annulleres.
  11. Kampagnetilbud sendt via e-mail er kun til modtageren og kan ikke overføres. Hvis du ikke er e-mailens modtager, er tilbuddet ikke gyldigt.
  12. Alle casinokampagner vurderes regelmæssigt, og vi forbeholder os retten til at ændre tilbuddet og eller vilkår til enhver tid.
  13. Luxury Casino forbeholder sig retten til at rette eventuelle fejl i bonuspoint, casinokreditter og/eller tildelte præmier. Gevinster påvirkes ikke, men spillerens saldo justeres, så den viser det rette beløb, når en eventuel fejl opdages.
  14. Kampagnebonusser/præmier, som forbliver ubrugte på en spillerkonto i mere end 12 måneder fra registreringsdagen, annulleres . Kampagnebonusser/præmier anses som "brugte", når det mindste gennemspilningskrav er blevet honoreret. Tilmeldingsbonussen afgøres af den dato, hvor en konto åbnes. Hvis en spiller åbner en konto, men ikke bruger den i en periode, får spilleren alligevel tildelt den tilmeldingsbonus, som var aktiv ved tilmelding til Luxury Casino.
  15. Hvis en spiller ved spil hos Luxury Casino vinder en sum, som casinoledelsen anser som publiceringsværdig, samtykker spilleren i at stå til rådighed til enhver begivenhed af den art, der er arrangeret af Luxury Casino. Luxury Casino vil til enhver tid gøre sit bedste for at beskytte spillerens privatliv.
  16. Luxury Casino beskytter alle personlige data, som vi får overdraget. Vi forbeholder os retten til at bruge spillerens navn og/eller initialer i enhver casinoannoncering om kampagneresultater.
  17. Arbejdsgiver, funktionærer og ledere hos Luxury Casino, markedsføringsbureauer eller andre bureauer, der arbejder for Luxury Casino, licensholdere og licensgivere, serviceudbydere og andre associerede virksomheder er ikke berettigede til deltagelse. Det samme gælder sådanne personers nærmeste familie.
  18. Vi bidrager til og gør brug af en delt branchedatabase over kampagnemisbrugere og svindlere. Individer, som er kendt fra denne database, er ikke berettigede til nogen kampagnetilbud, og Luxury Casino forbeholder sig retten til at låse deres konto og nægte adgang til Luxury Casino.
  19. Kun kampagner, der er annoncerede på dette casinos websted, honoreres af Luxury Casino. Casinoet forbeholder sig ret til ikke at anerkende kampagnetilbud udstedt af andre parter, herunder, men ikke begrænsede til, tilknyttede personer eller organisationer, og de anses derfor for ugyldige.
  20. Enhver kampagne-cd distribueret af Casino Rewards er kun til modtageren og kan ikke overdrages. Spillere skal have modtaget en skriftlig invitation adresseret til dem fra Casino Rewards for at deltage i enhver del af denne kampagne.
  21. Enhver kampagne eller gave fra Luxury Casino med enhver form for produkt eller penge er eksklusive skat, registrering, licens, forsikring, porto eller levering, med mindre andet er angivet i kampagnens vilkår og betingelser.
  22. Enhver kontantpræmie tildelt af Luxury Casino udbetales direkte til modtagerens Casino Rewards-konto eller casinokonto.
Vi beklager eventuelle ulejligheder, men vi er nødt til at tage forholdsregler grundet tidligere misbrug. Bemærk, at alle mistænkelige hævninger undersøges, før de behandles.

Vilkår og betingelser for pengekonti omfatter:
  1. Spilleren kan til enhver tid hæve sine egne indbetalinger. Såfremt spilleren foretager en hævning, imens der verserer et gennemspilningskrav for en bonus, der er indsat på spillerens bonuskonto, vil denne bonus imidlertid bortfalde.
  2. For spillere, som modtager deres første indbetaling eller tilmeldingsbonus, skal der satses mindst 60 gange bonussaldoen, før der kan foretages en hævning fra pengekontoen. Bemærk, at hvis en spillers bonussaldo overføres fra bonuskontoen til pengekontoen, øges indsatsbeløbskravet for hævning fra pengekontoen. Eksempel:
    1. Hvis en spiller modtager en €100 bonus, samtykkes i at satse €6000 baseret på et spil med 100 % satsningsbidrag (f.eks. spillemaskiner og Parlor games) før hævningen.
    2. På samme måde skal der satses €12.000 baseret på et spil med 50 % satsningsbidrag (f.eks. Table Poker, Casino War, Sic Bo) osv.
Vilkår og betingelser for bonuskonti
  1. En spillers totale kontosaldo består af en pengekontosaldo og en bonuskontobalance.
  2. En spillers bonuskontobalance kan ikke hæves, men kan bruges til indsatser i spil.
  3. Bonusser er genstand for et gennemspilningskrav. Særlige gennemspilningskrav er angivet i de generelle vilkår og betingelser for kampagner.
  4. Når alle gennemspilningskrav er opfyldt, overføres pengene automatisk fra spillerens bonuskonto til pengekontoen.
  5. Gennemspilning opnås, når der foretages indsats. Spilleren kan bruge enten sin bonuskonto eller pengekonto til at foretage en indsats.
  6. Når der spilles, trækkes satsningen fra spillerens pengekonto. Hvis der ikke er noget kontant indestående, trækkes beløbet fra bonuskontoen. Det betyder, at der kun spilles for spillerens bonuskonto, hvis der ikke er nogetindestående pengekontoen.
  7. Hvis en spiller foretager en hævning fra pengekontoen bortfalder bonussen, og bonuskontoen nulstilles. Gennemspilningskrav, som ikke er efterkommet i forbindelse med en borfaldet bonus, bibeholdes på bonuskontoen. Det betyder, at hvis spilleren efterfølgende modtager en ny bonus, da skal denne bonus gennemspilles tilstrækkelig til både at opfylde det nye gennemspilningskrav, samt gemmenspilningskravet for den oprindelige bonus, som bortfaldt.
  8. En gevinst vundet på satsning fra en spillers pengekonto krediteres direkte til pengekontoen. En gevinst vundet på satsning fra en spillers bonuskonto krediteres direkte til bonuskontoen.
  9. Ved kreditering af en spillers bonuskonto med gevinster, som vil føre til, at bonusbeløbet bliver større end det oprindelige bonusbeløb, krediteres efterfølgende gevinster til spillerens pengekonto. Bemærk: Dette omfatter ikke automatiske overførsler fra bonuskonto til pengekonto.
  10. Hvis Luxury Casino skønner, at funktionen automatisk spil er blevet brugt til at efterkomme indsatskrav for bonuskontoen, forbeholder Casino Rewards sig retten til at annullere gevinster.
  11. Observation af spillemønstre som f.eks. spil med forsætligt minimal risiko, samme værdi, margin på anses muligvis ikke for spil i den rette ånd med det formål at møde indsatskrav for bonus. Hvis Luxury Casino skønner, at disse praksisser er blevet brugt til det særlige formål at efterkomme indsatskrav, forbeholder Luxury Casino sig retten til at tilbageholde hævninger og/eller konfiskere alle gevinster.
  12. Luxury Casino forbeholder sig retten til at tilbageholde hævninger og/eller konfiskere alle gevinster ved ureglementeret spil. "Ureglementeret spil" omfatter, men er ikke begrænset til, en eller flere af disse typer spil:
    1. Enkelte indsatser på eller over 25 % eller mere af værdien af den bonus, som er krediteret kontoen, før gennemspilningskravet for den bonus er efterkommet,
    2. Brug af dobbeltop-funktionen til at øge indsatsværdier,
    3. Even money bets (hvilket skal betyde spil, hvor spillerene reelt ikke påtager sig nogen risiko for at tabe deres indskud, eller for at vinde en gevinst) på Sic Bo, Craps og Roulette,
    4. Start af en spilfunktion efter bonusbalancen, som blev brugt til at opbygge kreditter til brug i funktionen, er gået i nul.
  13. Hvis en spillers casinokonto er inaktiv i 60 dage, udløber bonussaldoen og vil derfor blive fjernet.
  14. Satsningskravene vil blive overført fra en bonus, skulle en efterfølgende bonus blive indløst forud for en indbetaling.
Vilkår og betingelser for bank og hævning omfatter:
  1. Spilleren accepterer, at det er spillerens eget ansvar at fastslå, om der er nok midler på den valgte bankkonto til at debitere e-check, ACH eller anden webbetaling foretaget på Luxury Casino, når indbetalingen foretages, og når indbetalingen debiteres fra spillerens bankkonto. Luxury Casino forbeholder sig retten til at afvise indbetalinger med utilstrækkelige midler på kontoen til debitering på tidspunktet for indbetalingen og/eller annullere gevinster opnået som et resultat af den indbetaling. For at undgå enhver tvivl anses det for svindel at indbetale med en e-check, med ACH eller anden webindbetaling til casinoet eller pokerlokalerne, når der er utilstrækkelige midler på den valgte bankkonto til debitering på tidspunktet for indbetalingen, selvom spilleren har til hensigt at overføre midlerne på et senere tidspunkt. Hvis Luxury Casino har mistanke om svindel med indbetalinger før udbetaling af gevinster, kan Luxury Casino anmode om bevis på, at midlerne var tilgængelige på tidspunktet for indbetalingen.
  2. På grund af krav til finanstransaktioner og til korrekte procedurer vil det tage op til 2 bankdage, før penge trukket ud af konti vil blive frigjort for at tillade, at de rette sikkerhedsforanstaltninger foretages.
  3. Tilbageførte og anfægtede transaktioner fra Instadebit, E-check eller andre webbetalingsmåder accepteres ikke på casinokonti hos Casino Rewards-netværket. Dette omfatter også uenigheder eller ubetalte transaktioner fra betalingsløsninger via bankoverførsel og kreditkort. Hvis Luxury Casino kræver returnering af betaling, går alle gevinster på alle konti i Casino Rewards-netværket tabt, også hvis de returnerede betalinger er gennemført.
  4. Grundet regulativer for e-handel og online spil og krav fra Financial Action Task Force (FATF) forbeholder Luxury Casino sig retten til at udføre en sikkerhedsundersøgelse og kan kræve, at du angiver sådanne sikkerhedsdokumenter, som casinoet anser for at være nødvendige for at opretholde vores høje niveau for kundebeskyttelse og -sikkerhed. Hvis sådanne sikkerhedsanmodninger ikke efterleves, forbeholder Luxury Casino sig retten til at annullere alle gevinster på din konto og/eller begrænse yderligere indkøb og hævninger og/eller låse kontoen.
  5. Udbetalinger, der skal behandles via en anden valuta end den på din kasinokonto, vil blive underlagt en valutaomregning. Denne valutaomregning vil være baseret på den gennemsnitlige daglige interbankmarkedsrate, plus et valutaomregningsgebyr på 2,5 %, der bruges til at beskytte mod eventuelle kursudsving. Valutaomregningsgebyret kan ændres.

 

Opdateret: 16-Mar-2017 11:40:00 +1000

Start ved at downloade vores software nu!
  • No Minors Are Permited At Luxury Casino.
  • Luxury Casino kontrolleres af Spillemyndigheden
  • Microgaming Software
  • Casino Rewards - The Ultimate Casino Rewards Program
® Luxury Casino er et registreret varemærke hos Casino Rewards.
Luxury Casino kontrolleres af Spillemyndigheden. Licensnummer: 16-1066734