Glemt konto/kodeord?

Klik venligst på knappen herunder for at registrere en konto eller logge ind på din eksisterende konto hos Casino Action

Ofte stillede spørgsmål på Casino Action

Banking
Hvilke metoder kan jeg bruge til at indbetale på kasinoet?

Nogle af demest kendte indbetalingsmuligheder på Casino Classic inkluderer :

  • Kreditkort: Visa, MasterCard
  • Betalingskort: Visa Electron, Entropay
  • e-Wallets: PayPal, NETELLER, Skrill/Moneybookers, Click2Pay, ClickAndBuy, EcoPayz
  • Direkte Bankoverførsler: Instant Banking, InstaDebit
  • Forudbetalte kuponer: PaySafeCard, Ukash, NeoSurf

I nogle lande er der muligvis andre altermative indbetalingsmuligheder tilgængelige. For at se hvilke af disse metoder er tilgængelige for dig, venligst gå til vores Casino Rewards Banking Hjælper og vælg det land du bor i. Noter: Ikke alle af de oplyste indbetalingsmetoder er tilgængelige for alle lande.

Hvordan indbetaler jeg på kasinoet?

Trin 1

Før du kan starte spillet som en rigtig spiller, bedes du venligst indbetale penge på din kasino konto. Dette gøres ved at klikke på "bank" knappen i kasino sofwaren. Dette vil tage dig til banken.

Trin 2

Indbetalingssiden vil være den første side. Vælg din indbetalingsmetode (f.eks. visakort), ved at klikke på den indbetalingsmetode du ønsker at benytte.

Trin 3

Hvis detet er en ny konto,bedes du registerer oplysningerne for indbetalingsmetoden. Efter dette skal du vælge det beløb du ønsker at indbetale. Du vil modtage en kvittering på din indbetaling via e-mail.

Hvis dit kredit kort ikke virker ! Der er løsninger her !

Hvis du har forsøgt at indbetale med dit kreditkort på … har du muligvis oplevet problemer grundet at din bank nægter at du kan spille online. Hvis du oplever problemer med at indbetale med dit kreditkort, skal du ikke bekrymrer dig da vi har en masse alternativer. Fo at finde den bedste løsning, besøg da vores Casino Rewards Banking Hjælper og vælg din placering for at se de tilgængelige muligheder eller kontakt banking@casinorewards.com.

Hvorfor afvises mine indbetalinger

Der kan være mange grunde til, at indbetalinger afvises, og mange af grundene har intet med din saldo at gøre. Din anmodning om en indbetaling er sendt via internettet. Hvis din indbetalingsanmodning afbrydes på sin vej, vil vores bank afvise transaktionen frem for at behandle den med ufuldstændige data.

En anden årsag kan være, at dine faktureringsoplysninger ikke stemmer overens med kreditkortoplysningerne, som du indtastede på casinoet bankside. Hvis du indtaster et andet postnummer eller hjemmeadresse, og din faktura sendes til dit arbejde, er der større sandsynlighed for, at indbetalingen afvises. Hvis du mener, at afvisningerne ikke er berettigede, skal du først kontrollere de kreditkortoplysninger, du brugte til at tilmelde kortet. Hvis du mener, at der er sket en fejl, skal du kontakte vores helpdesk, så vil vi fjerne kortet og du kan indtaste oplysningerne igen.

Din kreditkortudbyder kan have indstillet kontroller (eller grænser), der forhindrer potentiel svindeltransaktioner. Hvis flere indbetalinger afvises inden for en kort periode, kan det skyldes, at din kreditkortudbyder blokerer dit kort for alle transaktioner. Dette er en automatisk reaktion, som også kan ske, hvis tre eller flere indbetalinger for samme lille beløb behandles af en forhandler (eller processor) til dit kreditkort.

Casinoet har også daglige og månedlige grænser på kreditkort, som kan være nået. Du kan bede om, at dit kort opdateres ved at kontakte vores supportafdeling.

Visse kreditkort kan også være blokeret pga. internationalt salg, internetproblemer og for høj trafik, som kan medføre afvisninger. Du kan også opleve problemer pga. din udstedende bank, som nægter dig retten til at spille online. Skulle du få problemer med at indbetale med dit kreditkort, bedes du kontakte vores supportafdeling på support@crhelpdesk.com Hvis du mener, at dit kreditkort afvises ved en fejl, skal du kontakte vores helpdesk, så vi kan hjælpe dig med at løse problemet.

Indbetalingsgrænser

Vi opfordrer dig til at administrere din egen kasino konto, så du kan til enhver tid kan aktivere en valgfri indbetalingsgrænse. De forskellige indbetalingsgrænser omfatter:

  • Daglig grænse
  • Månedlig grænse

Bemærk venligst: Hvis du ønsker at forhøje den indbetalingsgrænse du tidligere har sat, vil den nye grænse første træde i kræft efter 24 timer.

Hvordan hæver jeg mine gevinster fra kasinoet?

Trin 1

Du skal blot klikke på "Bank" knappen inde i kasinoet softwaren.

Trin 2

Klik på "udbetaling" knappen, som er til ventre inde på banksiden.

Trin 3

Indtast det beløb du ønsker at få udbetalt og klik på "næste" knappen.

Hvordan tilbagefører jeg en udbetaling?

Spillere kan automatisk tilbageføre deres udbetalinger inden for 2 arbejdsdage, ved ganske enkelt at vælge denne valgmulighed fra casinoets banksektion. Hvis du ønsker at tilbageføre en udbetaling efter denne tid, kan du kontakte support@crhelpdesk.com, og afhængigt af statussen på udbetalingen kan vi tilbageføre den, så du kan fortsætte med at spille.

Hvor lang ventetid kan forventes for at modtage en udbetaling?

Udbetalte beløb vil forblive under behandling i 2 arbejdsdage, og i dette tidsrum kan du genindsætte beløbet på din kasinokonto og dermed være i stand til at fortsætte med at spille. Efter 2 arbejdsdage, vil det udbetalte beløb, afhængig af anvendt betalingsform, udbetales således:

  • PayPal - samme dag
  • NETELLER - samme dag
  • Skrill (MoneyBookers) - samme dag
  • OCT (Visa) - 3 arbejdsdage
  • Bankoverførsel - 6 til 10 hverdage

Grundet øget sikkerhedsprocedurer, vil udbetalinger via disse metoder være underlagt yderligere verifikationstjek der kan tage op til 5-7 arbejdsdage. Efterfølgende CADEFT udbetalinger: 3-5 arbejdsdage.

Hvilke gebyrer er der på udbetalinger?

Følgende gebyrer gælder og vil blive trukket fra spillerens udbetalinger:

  • Sendte checks: €20
  • Kurér checks: €40
  • CADEFT: Ingen gebyr
  • Annullerede checks: €20
  • Alle andre metoder: Ingen gebyr
Casinospil
Hvad gør jeg, hvis et spil, jeg spiller, er markeret "upgrade available" (opgradering findes)?

Dette fortæller dig, at spillet er blevet opgraderet til at omfatte yderligere funktioner, og du skal downloade den nyeste opdaterede version af dette spil, som nu er tilgængelig. Følg instruktionerne i Installation for at downloade den nye version.

Hvorfor tager det så lang tid at downloade nogle nye spil?

Antallet af spil, du har valgt at downloade, størrelsen på spillet samt din internetforbindelse har alle en indflydelse på den tid, det tager for et spil at downloade. Så længe du har forbindelse til internettet, vil spillet downloade, selvom din forbindelse ikke er specielt god.

Hvorfor sker det, at en spil fryser eller bliver ved at dreje rundt?

Dette skyldes normalt, at din internetforbindelse bliver langsommere eller afbrydes. Din forbindelse til spilserveren er midlertidigt afbrudt, og din computer har endnu ikke kunne modtage det kommunikerede resultat af din indsats.

Så snart spilserverne modtager din indsats, beregner en vilkårlig talgenerator et resultat for denne indsats, som så kommunikeres tilbage til din computer. Så hvis du mister forbindelsen, mens du spiller, registrerer spilserveren, at du midlertidigt har mistet forbindelsen, og forsøger igen at sende dit indsatsresultat til din computer. Hvis dette ikke lykkedes, vil du modtage en meddelelse om uafsluttet indsats, næste gang du starter dette spil.

Andre spørgsmål
Hvor gammel skal jeg være for at spille på Casino Action?

Kasinospil på Casino Action er kun tilgængeligt for personer over 18 år, eller den myndige alder i deres juristiktion. Mindreårige må under ingen omstændigheder spille på dette online kasino. Du er velkommen til at læse vores Ansvarlig Spilpolitik igennem for flere detaljer.

Hvordan ved jeg at dette kasino er retfærdigt?

Retffærdigt spil er ikke noget vores spillere skal bekymrer sig over,da Casino Classic bliver gennemgået uafhængigt med reslutet udgivet på denne side. Du kan gennemgå vores Retfærdig Spilpolitik på ethvert tidspunkt.

Hvordan kan jeg kontakte support?

Casino Action har et 24 timer 7 dage om ugen call center til at tage sig af alle email- og live chat forespørgsler. For at se alle de tilgængelige supportmetoder venligst besøg vores kontakt os side.