Glemt konto/kodeord?

Klik venligst på knappen herunder for at registrere en konto eller logge ind på din eksisterende konto hos Casino Action

Fair spil

Ærligt online spil skal spillere hos Casino Action Casino aldrig være bekymret over. Ikke nok med at Casino Action anvender en selvstændigt bedømt "Random Number Generator", men resultaterne bliver også offentliggjort på Casino Action af uafhængige revisorer og kan ses her.

Derudover kan hver spiller se sin indsats og sin spillehistorie under PlayCheck, og kan gennemse og spore sine bank transaktioner under CashCheck. Disse unikke funktioner er ikke at finde hos landbaserede casinoer, og hvis vore spillere har spørgsmål eller problemer opfordrer vi dem til at kontakte vores Support Center.


Procedure for klager

Vi er stolte af vores høje niveau af kundeservice og support, og vi bestræber os på at skabe et fair og behageligt spillemiljø for vores kunder. Skulle det dog imod forventning forekomme, at en kunde føler sig forurettet og utilfreds med den ydede underholdning eller service, opfordrer vi til at følge nedenstående trin i vores procedure for behandling af uoverensstemmelser og klager.

Trin 1
Det første, du skal gøre, er at kontakte vores dedikerede kundeservice-team. Vores kundeservicemedarbejdere er kompetente og trænet i at håndtere og løse langt de fleste problemstillinger. Vi har derfor tillid til, at størstedelen af henvendelserne kan løses på mindelig vis i denne fase af processen.

Trin 2
Såfremt du ikke finder udfaldet af din henvendelse i 1. trin tilfredsstillende, kan du anmode om, at din henvendelse bliver eskaleret til en specialist inden for det relevante område ved at sende en skriftlig klage til complaints@crhelpdesk.com. For at vi kan behandle din klage, er det vigtigt, at du inkluderer information om din identitet herunder navn, adresse og CPR-nummer samt begrundelse for det påklagede forhold. Klagen kan afvises, hvis dette ikke er opfyldt. Vi bestræber os på at besvare klagen inden for 5 dage. Afhængigt af sagens natur kan det være nødvendigt med yderligere undersøgelser, og det kan derfor tage længere tid at behandle din klage. Hvis klagen ikke er afgjort inden for 14 dage efter, at klagen er registreret, vil du få nærmere besked om, hvornår du kan forvente en afgørelse.

Trin 3
Hvis du fortsat er utilfrefreds efter vores afgørelse af din klage, kan du som forbruger rette henvendelse til Center for Klageløsning som alternativt tvistløsningsorgan. Vær opmærksom på at du, før du henvender dig til Center for Klageløsning, skal have været igennem de to første trin af vores klageprocedure som beskrevet ovenfor. Deres kontaktoplysninger er som følger:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.kfst.dk

Du kan også kontakte Europa-Kommissionens ODR Platform for bistand ved tvistløsning.

Opdateret: 08-02-2018 12:00:00 +1100