Politik Om Ansvarsfuldt Spil

At spille er en fritidsbeskæftigelse og underholdning. Før du spiller, bør du vide, hvor meget tid og hvor mange penge du kan afsætte hertil. Sørg for, at spil ikke bliver et problem i dit liv, og at du ikke mister kontrollen over dit spil. Casino Action anerkender, at hasardspil kan være et problem for et fåtal af spillere.

For at undgå problemer med spil, bør du huske på det følgende:

  • Beslut på forhånd, hvor mange penge du er villig til at bruge.
  • Prøv ikke at genvinde dit tab, da tabet måske blot forøges.
  • Vær opmærksom på, hvor ofte og hvor længe du spiller.
  • Når du vinder, bør du holde lejlighedsvise pauser. Tænk over, hvornår det er bedst at stoppe.
  • Husk, at spil er underholdning. Det er ikke en hurtig måde at blive rig på eller betale sin gæld på
  • Glem ikke, at spil afgøres af tilfældigheder. Der er ingen systemer eller formler, der kan garantere succes.

Hvis du eller en du kender har et spilleproblem, kan du kontakte en af de følgende organisationer:

Yderligere information om gratis behandling for ludomani i Danmark kan findes her link.

For en vurdering, om det er nødvendigt at søge hjælp vedrørende dine spillevaner, kan du tage denne test: https://ludomani.dk/test-dig-selv-spiller/


Sessionspåmindelse

For at hjælpe dig med at overvåge varigheden af dit spil, vises en sessionspåmindelse hver gang der er gået 60 minutter, for at minde dig om din online status. Du kan vælge at fortsætte sessionen eller afslutte sessionen. Intervaller for sessionspåmindelser kan ikke ændres.

Indbetalingsgrænser

Du skal indstille mindst én indbetalingsgrænse gennem kasinosoftwaren, og du kan ændre disse til enhver tid.

Indbetalingsgrænserne er:

  • Daglig grænse
  • Ugentlig grænse
  • Månedlig grænse

Bemærk, at hvis du ønsker at øge dine grænser igen, vil dette ikke være effektivt med det samme. Først efter 24 timer vil de øgede grænser være tilgængelige.

Selvudelukkelse

Du kan til enhver tid anmode om at udelukke dig selv fra at spille på Casino Action, enten midlertidigt eller permanent. De tilgængelige muligheder for selvudelukkelse er som følger:

  • Midlertidig selvudelukkelse: Kontoen udelukkes i 24 timer eller 30 dage
  • Permanent selvudelukkelse: Kontoen udelukkes på ubestemt tid*

* Bemærk: Hvis en spiller vælger permanent udelukkelse, kan spilleren ikke oprette en ny spillerkonto, før der er gået et år, siden kontoen blev lukket, og kasinobestyrelsen forbeholder sig retten til at holde alle kont lukket på ubestemt tid.


ROFUS (Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere)

Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere (ROFUS) er et register over alle spillere i Danmark, der frivilligt har valgt at udelukke sig selv, enten midlertidigt eller permanent, fra at kunne spille online spil i Danmark. Registret er placeret under Spillemyndigheden, som også har ansvaret for at forsvare og opretholde registret. Midlertidig selvudelukkelse:

  • Spillerens oplysninger registreres i ROFUS.
  • Spillerens oplysninger bliver automatisk slettet fra ROFUS, så snart den midlertidige udelukkelsesperiode slutter.

Permanent selvudelukkelse

  • Spillerens oplysninger registreres i ROFUS.
  • En spiller, der er registreret i ROFUS som permanent udelukket, kan anmode Spillemyndigheden om at blive fjernet fra registret til enhver tid, men mindst 1 år efter oplysningerne blev indtastet i registeret.

For mere information, eller hvis du ønsker at registrere dig, besøg ROFUS


Du kan indstille alle muligheder for selvudelukkelse via kasinosoftwaren. Alternativt kan du kontakte kasinoets supportteam for at diskutere mulighederne.

Spil og mindreårige

Spil på kasino hos Casino Action er kun tilgængelig for personer over 18 år. Det er ulovligt for mindreårige at spille på dette online kasino under alle omstændigheder. Vi forbeholder os retten til at udføre elektronisk aldersbekræftelseskontrol og til også til, på ethvert tidspunkt, at anmode om personlig identifikationsdokumentation, for at sikre at mindreårige ikke spiller. Enhver, der bruger kasinosoftwaren og som viser sig at være under 18 år, vil få alt spil annulleret og eventuelle gevinster fortabes. Vi kan også rapportere dem til de relevante myndigheder.

Forældrekontroller

Vi anbefaler følgende tredjepartsprogrammer for at begrænse børn i at få adgang til upassende websteder.

Cyberpatrol | Cybersitter | Netnanny

Betingelser for spil

Sørg for, at du følger vilkår og betingelser for spil på vores kasino. Du kan når som helst åbne vores vilkår og betingelser ved at klikke her.

Klager

Hvis du får brug for at klage, er det første du skal gøre at tage kontakt til vores kundeservice Såfremt din klage ikke er blevet løst ved henvendelsen til vores kundeservice, er næste trin at sende en officiel klage til vores klageafdeling på complaints@crhelpdesk.com. En klage skal indeholde information om din identitet herunder navn, adresse og CPR-nummer samt begrundelse for det påklagede forhold, idet klagen ellers kan afvises. Vi bestræber os på at besvare klagen inden for 5 dage. Er klagen ikke er afgjort inden for 14 dage efter at den er modtaget i klageafdelingen, vil du få nærmere besked om, hvornår du kan forvente en afgørelse.

Hvis du fortsat er utilfreds efter at vores klageafdeling har truffet en afgørelse i din sag, kan du som forbruger rette henvendelse til Center for Klageløsning som alternativt tvistløsningsorgan, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Deres kontaktoplysninger er som følger: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.kfst.dk. Du kan også kontakte Europa-Kommissionens ODR Platform for bistand ved tvistløsning.

Opdateret: 24-10-2023 12:00:00 +1000